Awake

Tittade nyss på en film som heter "Awake". Den handlar om en kille som är 22 år, han är kär i en tjej, han har ett dåligt hjärta och ska göra en transplantation men under operationen så går någonting fel så han är halvt medveten och känner varje snitt dom gör på honom. Kunde berätta mer men den som inte har sett den, jag ska inte avslöja slutet.

Han som spelade killen heter Hayden Christensen och tjejen som han är kär i spelas av Jessica Alba.


             
Hayden Christensen                                              Jessica Alba    


Kommentarer
Postat av: Alice

svar: oj, då har du många syskon :D Själv har jag bara två :P

Jag spelar typ också liiite gitarr, fast jag e verkligen inte alls bra XD

Kram

2008-08-14 @ 08:53:35
URL: http://alisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0