Börjar skolan idag...3:e året på gymnasiet :)

Började skolan idag igen efter ett långt och härligt sommarlov, önskar att det inte hade gått så fort.
Dagen började med att stiga upp kl.8.00, har typ lagt mig 2.00 på morgonen  nästan varje dag och vaknat 11.00 på sommarlovet så det är lite man måste vänja sig vid.

Så efter att jag hade vaknat så gör jag som jag brukar göra när jag går i skolan, klär på mig, äter frukost, borstar tänder, fixar håret och sen går iväg till bussen.

När jag var framme vid skolan gick jag till aulan och lyssnade på rektorn som man alltid gör efter sommarlovet, sedan fick man följa med klassen för att få sitt schema och massa andra papper. Efter det så slutade vi som inte skulle vara fíngaler för dom som börjar sitt första år på gymnasiet.

Så det har varit en kort dag för mig idag, slutade efter 11.00. Det var härligt att träffa alla igen men samtidigt så vill ma ju ha mera sommarlov!

Eller vad säger ni?

Vet att vissa har sommarlov fortfarande och börjar om några dar som t ex min kompis som studerar i Rättvik.
Hoppas ni njuter av era sista dagar och har det bra.

Puss & Kram                                                                                                     
                                                                                                                              Mina sötnosar  :)

Kommentarer
Postat av: Maritza

nu är det bara o kämpa på :P

2008-08-18 @ 20:23:45
URL: http://mitzyslife.blogg.se/
Postat av: Mintis

Jepp, börjar på torsdag jag :P men redan flyttat till Rättvik :D

2008-08-18 @ 20:35:29
URL: http://miintis.blogg.se/
Postat av: Alice

Svaar: Började också skolan idag, fast vi hade typ bara upprop i 40min :D Sen efetr skolan åkte jag till stallet :)

<3

2008-08-18 @ 20:43:16
URL: http://alisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0