Brev

Hej!
Idag hade jag sovmorgon till 9.40 då skolan började. Har haft sovmorgon hela veckan men nästa vecka så börjar jag 8.00 förutom en dag, på måndag tror jag att det var.

När jag slutade skolan så tog jag en promenad hem, tar ca 50-60 min att gå hem till mig från skolan, men men det blev bra motion.

När jag kom hem sa min syrra att jag hade fått ett brev och när jag öppnade brevet som jag hade fått så låg det en cd i, Jonathan fagerlunds senaste singel "Dance in the Shadows", blev så lycklig över att jag hade vunnit den :)
Har spelat den ett antal gånger idag.

Har oxå tittat på filmen "I am Legend", är det nån som har sett den? Med Will Smith som är huvudpersonen i filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0