Lördag

Idag har jag inte gjort något speciellt förutom att kolla på 2 st filmer. Tittade på "Jumper" och "Beyond Borders".
Har sett båda filmerna förut men dom är sjukt bra och var bara tvungen att se dom igen.

Såg "Jumper" för ett tag sen på bio med min kompis Maria och med några polacker som var då på besök.
Kommer fortfarande ihåg vilken vecka som jag var på bio, v. 10 på en onsdag var det :)

hmm, vad ska jag skriva nu då :P  Jo, har föresten oxå städat min garderob och rensat lite kläder som jag inte ville ha.
Samtidigt så lyssnade jag på musik så att det skulle bli lite roligare.


Ett tips
till dom som inte tycker om att städa, testa med att ha musik som du gillar så blir det genast mycket roligare för då kan du sjunga med och inte tänka på att städa är så jobbigt. Funkar för mig iaf :)


Kommentarer
Postat av: maritza

BRA tips :)

2008-08-24 @ 16:04:35
URL: http://mitzyslife.blogg.se/
Postat av: little sis

Bra tips, funkar för mig också, höhö :P

2008-08-25 @ 19:18:21
URL: http://beyondborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0