Musikskolan direkt efter skolan

Hej!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, var en utav mina längsta dagar idag, gick till 15.15.
Efter att skolan hade slutat var det en timme och en kvart innan jag skulle till musikskolan så jag gick ner på stan, var ingen idé att åka hem eftersom jag annars skulle komma försent till min gitarrlektion då som började 16.30 på musikskolan.
 
Första gitarrlektionen efter sommarlovet.
Var roligt att träffa Henry igen, min gitarrlärare, han e så rolig :)
Han är så pratglad och det är alltid lika kul varje gång. Hade tyvärr inte så mycket tid under sommarlovet att öva på min låt som jag fick men det ordnade sig. Hade ju massa annat för mig på sommarlovet men jag hann med att spela lite då och då.

Trodde att jag hade gitarrorkester efteråt men det visade sig att den börjar nästa vecka så då var jag tvungen att gå hem eftersom jag missade precis bussen som gick från stan. Blev lite tungt att bära gitarren och min väska fylld med böcker men det gick iaf. käkade ett äpple på vägen.

När man väl var hemma så dusha jag, sedan lyssnade jag på rix topp 6. Ringde och skulle rösta på E.M.D. med låten Alone men kom aldrig fram  :(
Men men min syrra kom iaf fram 3 gånger och hon röstade på dem :)

Sen var det bara att äta kvällsmat, piroger, mums! :)

Efter det så övade jag lite på min gitarrläxa..



Kommentarer
Postat av: sis

Svar: aaa, hoppas!! fast darin svarade på ens gästboksinlägg så här: "hey, nej jag ska inte va me i melodifestivalen heheh du kan va lugn ; ) kram /D"

2008-08-29 @ 16:27:10
URL: http://beyondborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0