slutade tidigare idag :)

Fick sluta tidigare idag eftersom vi håller på med ett projekt om mellanöstern och då skulle vi arbeta självständigt så då kunde jag åka hem och jobba med den.
När jag kom hem så var det ingen hemma och jag hade ingen nyckel så jag sms:a till Martina och frågade om hon skulle komma hem men hon hade en lektion kvar.
Då sms:a jag min mamma och skrev att jag inte kunde komma in eftersom jag inte hade en nyckel. Mamma ringde mig och sa att hon skulle komma hem så då fick jag vänta i 15 min.
Var värsta kallt ute men som tur var så dröjde det inte så lång stund innan hon kom hem.

Ska gå och göra ren kaninburen nu och sen ska jag dra till musikskolan :)

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Josefine

YEY :D <3

2008-12-11 @ 18:31:03
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0