Torsdag

Yes, äntligen fredag imorn!

Var i skolan som vanligt idag, hade ett hål efter lunchen så jag drog till Kupolen en sväng för att se om dom hade nån röd klänning som jag skulle kunna ha på julafton men det var bara för det mesta svarta klänningar :(

Inte för att det är nått fel med svarta klänningar men jag ska ju fira jul i Trinidad och då räknas svarta kläder som begravningskläder därför så vill jag ha en röd klänning. Dom röda klänningarna som jag hitta föll inte mig i smaken direkt, såg ut som vardagliga kläder och på julafton så vill man ju klä upp sig lite extra!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Precis håller med dig!

Nej tyvärr fanns den inte i rött, bara i lila och svart, och det kanske inte är så bra att rekomendera svart eftersom det anses som begravningskläder :P Men det kommer garanterat in massor med nya klänningar innan jul. Och hittar du ingen kan du ju alltid åka till falun och kolla (:

Lycka till!

Saknar dig <3

2008-12-04 @ 18:41:13
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jaa det måste vi verkligen :D

Vi måste ju ses innan ni åker ialf! <3

2008-12-04 @ 21:14:11
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0