Darin idag :)

Första advent idag, så underbart! Blev en mysig frukost med familjen med lussekatter och pepparkakor.
Sen var det bara att bege sig till tågstationen och lämna av min syster som skulle åka tillbaka till Skövde.
Raka vägen till Kupolen sedan där vi stod och väntade. Var där nån gång efter 10.00.

Fick en bra plats, längs fram :D  Synd att Josse inte kunde komma men men, en annan gång.
Träffade på Elin och Jessica, vi stod och pratade lite framför scen för att fördröja tiden.
Sen var det dags, det som man hade väntat på. Darin kom ut på scen och körde låtarna "Runaway", "Karma" och "Breathing Your Love".

Var inte så mycket folk som det var sist när han var i Kupolen men det var skönt att det inte blev så mycket tryck bakifrån.
Vi skyndade oss efter uppträdandet att ställa oss i kön till signeringen.

När vi väl var framme där uppe där han satt och signerade så frågade han om jag mår bra och jag ba sa att skivan var till oss alla tre (jag & mina systrar). Då sa han: mår ni bra?  och vi bara sa:  aaa  :)
Han fråga vad vi hette och frågade om vi hade lyssnat på låtarna och jag sa: aa, lite grann.
Då fråga han vilken som var våran favorit och Martina sa "Road trip" och Maritza höll med.
Darin tittade åt mitt håll och jag sa "Seasons fly".

Sen när vi skulle ta kort så gick jag och ställde mig bredvid Darin och gav han ett armband som jag hade gjort. 
Min syrra skulle ta kort men då sa en som stod där, typ en vakt, att vi skulle ställa oss alla tre så att det inte skulle ta så mkt tid.
Martina gav kameran till henne och skulle ställa sig bredvid Darin fast på andra sidan och då just hon skulle gå bakom mig så ramla hon av scen. Stackarn, Darin och alla vakterna frågade om det gick bra och hon sa ja. Survivor sa Darin :)

När vi hade fått vårat kort så gick vi av scenen och sa hej då till Jessica. Vi gick sedan och hämtade våra jackor som vi hade låst in och gick  och ställde oss utanför för att vänta på Darin.

Var bara vi som var där när Darin kom ut. Darin höll på att gå förbi oss men Bruno, han som presenterade Darin titta på oss och Darin tittade då oxå på oss. Darin kom fram och gav oss en varsin kram och började snacka med oss.
Han frågade Martina än en gång om det gick bra och Martina sa: ja, lite ont i benet  fast det var pinsamt!
Men Darin sa att det var lugnt och tur att det inte var något allvarligare och så sa han att han oxå har ramlat en gång.
Innan han gick till bilen så sa han: hoppas att ni gillar skivan.Ha det bra!, hej då. 
Vi sa hej då tillbaks och vinkade. Vi väntade oxå tills han satte sig i bilen och åkte iväg och vi vinkade igen hej då.  



Här är några bilder från dagen:


         

Kommentarer
Postat av: Maritza

BÄÄÄST! <3

2008-11-30 @ 19:25:26
URL: http://mitzyslife.blogg.se/
Postat av: Ma

Han var så gullig mot mig <3

2008-11-30 @ 20:44:43
URL: http://beyondborders.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilken rolig dag :D Önska jag va där också!

2008-12-01 @ 18:07:24
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jaa visst va den :D Jag blev helt kär!

Jag hittade massor med saker på Vero moda men de mesta fanns inte i min storlek :( Men så gick jag in på JC och såg den :D



Vilken otur "/ Så brukar det jämt vara för mig också. Det finns liksom hur många storlekar som helst kvar i den så det borde ju finnas kvar till senare och sen nästa gång man är där så är alla slut! SÅ HIMLA SURT!

2008-12-04 @ 17:51:26
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0