Hänt i helgen

I helgen så har mina storasystrar hälsat på. Var på Kupolen igår och såg en snygg klänning.
Efter Kupolen så åkte vi en sväng till min farbror och hälsa på och fikade, mycket trevligt :)

Sen åkte vi hem och min syrras kompisar skulle komma. Vi åt kvällsmat och efter det så kollade vi på videoband från när vi var små, eller ja, det var på dvd som min pappa har bränt från ett videoband. Gick inte och la mig förräns kl. 02.00.

Idag så har jag gjort lite läxor, spelade in Idol. Eftersom det var Danny 3 ggr på tv i fredags så valde jag att spela in honom, så idag spelade jag över han på en tom dvd och spelade in Idol.

Nästa vecka så är det ju 1:a advent oxå så då blir det snart dags att ta fram adventsljusstakarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0