Inte bloggat på några dar..

Har inte haft tid att blogga på några dar men i lördags så var jag och mina syrror på kupolen och gissa vem man såg där? Charlotte Perelli som var och shoppade kläder. :) Ni skulle ha sett hur många plagg hon skulle köpa.

Har skrivit att jag var i Kupolen i helgen i en tidigare blogg men jag glömde att skriva det här så då passade jag på att skriva det nu.

Veckan har väl varit som vanligt, skola och pluggande. Hade kemi prov i onsdag och det tyckte jag var svårt!
Hoppas det går bättre imorn på nationella proven i engelska men det tror jag nog.
 Kan nog bara vara lite svårt att hinna anteckna när det är Listening.

3 dar kvar innan jag får se och träffa Darin, längtar!!! <3 <3 <3




Kommentarer
Postat av: Josefine

På tal om kändisar på Kupolen så såg jag Peter Flack eller vad han heter, du vet han Revy Hjalmar ("Hjalmar på nätet") haha! Han va inne på skohuset x)

2008-11-27 @ 20:52:12
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha det kan man undra ;)

Att dom hittar till lilla Borlänge :P haha!

2008-11-28 @ 20:24:28
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Aah, jag hoppas det nu då. Fick precis reda på att mamma och pappa ska bort och dom kanske inte hinner hem tills dess, och Marcus har filmkväll idag och det är några som ska sova över så han kan inte skjutsa heller "/ så jag hoppas att det går!

2008-11-29 @ 18:34:46
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0