Religionsprov imorn :(

Imorn har jag religionsprov på eftermiddagen, längtar inte! Satt igår och pluggade i över en timme.
Ska väl ta och plugg idag oxå och läsa en text på engelska som vi har för att förbereda oss på nationella prov i engelska.

Måste oxå förbereda lite inför min muntliga analys presentation över "Godnatt Mister Tom" som jag ska ha imorn.
Är verkligen fullproppat med saker som man ska göra dom kommande veckorna så jag hinner inte vara på datan lika mycket och blogga.

Ni har säkert oxå mycket att göra nu inför jullovet, det är då allt brukar komma.
Önskar att dom kunde sprida ut det lite mer så att allt inte kommer på samma gång!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är inte bestämt om den ska läggas ner eller inte men dom funderar på det! <3

2008-11-18 @ 16:08:59
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

tack sötnos! Jag som aldrig vinner :D

Så himla glad jag blev! <3

2008-11-21 @ 18:27:48
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0