Söndag

Har inte gjort något särskilt idag förutom att påbörjat min analys på boken "Godnatt Mister Tom".
Har massor av skolarbete som jag måste göra men just nu så känner jag inte för att göra det.
Ska göra lite nu på eftermiddagen.

Ser inte så mkt fram emot dom kommande veckorna, har prov i religion, kemi och biologi men något som jag verkligen ser jättemkt fram emot är 30 nov då Darin ska komma till Kupolen, JIPPIE!  :D Längtar som en galning!

Såg ni förresten idol i fredags? Tyckte ni att det var rätt att Robin E åkte ut?
Jag själv tycker att Johan kunde ha åkt ut, alla dom andra gjorde bättre ifrån sig enligt mig.

Kom att tänka på idag att nu är det bara unga kvar i idol.

Kevin som är 22 (äldst av dom tävlande nu)
Robin B som är 18
Alice
som är 17
Anna & Johan som är 16
 


 


Kommentarer
Postat av: hilda

ååh god natt mister tom är såå mysig

2008-11-16 @ 16:52:28
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: Josefine

JOHAN SKA UT!

2008-11-16 @ 18:01:37
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0