Söndag/Slut på höstlovet

Nu är höstlovet slut. Önskar att det aldrig ska ta slut, men men..
Det är bara att bita ihop för om 6 veckor så har vi jullov, något som jag ser fram emot jättemkt  :)
Ska fira jul i Trinidad med familjen och släktingar, därför längtar jag så mkt.
Ska åka den 22 dec och komma hem 15 jan.

Hoppas bara att flygbolagen som vi ska åka med inte går i konkurs.
Stod i aftonbladet för några dar sen vilka flygbolag som var i riskzonen för konkurs och just dom bolagen som vi ska åka med stod med i den.

Har sett "Step Up 2" idag för andra gången, såg den igår oxå men jag måste säga att 1:an är bättre än 2:an.

Saker som jag har gjort under höstlovet:

Varit i Skövde i 5 dar (hälsade på min syrra)

Gått på bio med Josse och mina syrror Maritza & Martina, såg "High School Musical 3".

Varit med vänner, såg idol och åt pizza :)

Har köpt ett rosa band

Sett "Step Up 2"




Kommentarer
Postat av: vilma

vilken fin header. :)

känner du alice, det är min kompis. (alisen.blogg.se) :)

2008-11-08 @ 13:08:25
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du är utmanad :P Kolla in min blogg! <3

2008-11-08 @ 21:29:10
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0