Utmanad av Josse :)

Jag har blivit utmanad av Josefine 

Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.





1. Sjunger i duschen ibland :)
2. Tycker om att dansa, har gjort det ända sen jag var liten med mina syrror.
3. Har spelat gitarr ända sen jag gick i 3:an (spelar fortfarande och går 3:e året på gymnasiet)
4. Har en favorit nallebjörn som jag har haft ända sen jag var liten som heter Björnis
5. Har ett ärr i pannan som jag fick när jag hoppade i en säck och slog pannan på en kant när jag va liten..
6. Har oxå ett ärr efter att ha opererat mig för sprucken blindtarm när jag var 8 år.
7. Har 5 syskon


Jag utmanar alla som vill bli utmanad XD

Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi :D

Jag måste få höra dig spela gitarr nån dag :D

2008-11-12 @ 16:29:47
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jaa gör det :D Jag har alltid velat spela gitarr men så fort jag lär mig ett ackord så glömmer jag det på en gång x)

2008-11-13 @ 17:02:01
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0