Stockholm imorn!

Imorn är det Stockholm som gäller! Ska dit med skolan för att vi ska gå på Strindbergsmuseét och för att se Hamlet på Dramaten.

Åker 9.00 från skolan och kommer inte hem förräns ca 01.30. Kommer känna mig ganska trött dagen därpå.
Fick slippa att ha Design så då börjar jag inte förräns 9.40 på torsdagen men det kommer nog att kännas ändå.

Sen på torsdagen ska jag spela gitarr på Cozmoz tillsammans med några andra gitarrister. 
Det är nämligen Allsång på Cozmoz kl.19.00.
Alla som har lust att komma så gör det. Det är fri entré!
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Bror ska också till stockholm imorn :D Ha de så kul!



Får se om jag kommer förbi till coz på torsdag (:

2008-10-21 @ 19:56:59
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0