Stockholm

Det var såå roligt i Stockholm i onsdags. Var en lång bussresa dit,  läste lite i bussen.
När vi kom fram så hade ena gruppen fritid vilket innebar att dom kunde äta lunch och sedan gå runt och shoppa om man ville. 

Jag tillhörde den gruppen som fick ha fritid först så jag och mina kompisar letade på ett ställe att äta.
Det blev Taco Bar :) 

Sen var det våran tur att vara på Strindbergsmuseét. Va kan jag säga, det var intressant att se hur han hade bott.

Sen hade vi fritid igen en liten stund, sen var det Dramaten som gällde. Vi fick vara bakom kulisserna  och se hur det såg ut där.

kl.19.00 började föreställningen, "Hamlet". Det var en rolig teater. Skrattade en hel del :)

Sen när teatern var slut så var det bara att återvända till bussen och åka hem.

På vägen hem i bussen så tittade vi på filmen "Casshern", en japansk sci-fiction film som Patrick hade köpt i Stockholm.
Var en bra film tyckte jag fast det var lite svårt i början att förstå handlingen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0