E.M.D i Kupolen :D

Har tillbringat hela dagen på Kupolen. E.M.D skulle ju komma dit så jag och mina systrar kom efter 10.00 nån gång.
Var lite drygt att vänta men vi köpte McDonalds och åt framför scen. Är alltid värt att vänta.

Efter 11.00 nån gång så kom Josse :) Så kul att träffa henne igen.  Vi stod där framför scen och väntade och väntade, 
Så småningom kom Fannye och hennes kompisar, just ja, Nicole och Elin var där innan oxå, dom stod där när vi kom ,men iaf vi stod där och väntade och till slut så kom Markus Fagervall upp på scenen, han hade smygpremiär på sin nya singel "If you don´t mean it".
 
Var drag i publiken men inte lika mkt som när E.M.D. kom upp på scenen, fast Mattias var inte där, han var borta pga personliga skäl. Otur att han inte var där, hade ju sett fram emot att få träffa alla tre.

Men som vanligt var det mkt ös i publiken och det var för 1,5 år sedan som dom hade stått där på Kupolen scenen och dom berättade att det var just där i Kupolen som dom fick idén om att bilda E.M.D.'
 
När dom var i Kupolen för första gången så testade dom om vi i publiken kunde göra vågen och självklart så skulle dom testa den igen. Publiken fick godkänt :)

Gjorde en pinsam grej när vi skulle gå upp på scen för att få mina singlar signerade. Råkade välta Eriks kaffe på mig och han när jag skulle krama Erik.  Var så pinsamt för det var folk nedanför scenen som stod och såg det.
Skämdes lite då men Erik sa att det inte gjorde nått och gav mig en kram till.

Hade förresten rätt mkt grejer som dom skulle signera, 2 Danny singlar, Heart beats bookleten, 2 st affischer som jag vann inne på Emdartist + Alone singeln så jag stoppade kön ett tag. 

Min syrra Martina sa till Danny: nu stoppar vi hela kön.
och Josse sa: Men det gör väl inget.
å Danny bara: Nej, det gör ingenting :)

Erik  sa att han hade saknat oss. Erik & Danny kommer fortfarande ihåg mig och mina syrror.

När jag stod där vid Erik så ba stirra Danny på mig, visste inte va jag skulle göra så jag tittade tillbaka på honom en stund men sen så drog jag undan blicken. 

När jag kom fram till Danny så höll han på att signera mina saker och sen när han var klar så gav jag honom en kram och han ba: Hej då snygging.

Gick upp en gång till sen och fick Alone singeln signerad och så kramade jag dom igen. Dom är så härliga :D

Erik och Danny hade förresten på armbanden som jag och våra systrar hade gjort. När vi gick upp första gången så frågade dom vem som hade gjort armbandena och vi svara alla vi tre.
Danny bara: Har ni trätt en pärla var :)

Sen var jag, Josse och mina systrar, Maritza & Martina utanför Kupolen för att vänta på att dom skulle komma ut. 
Danny kom ut och kramade mig och tyckte att jag hade häftiga byxor XD

Tog en bild med Danny utanför oxå.

Sen åkte dom iväg för dom skulle till Sandviken.

           



 

Kommentarer
Postat av: Josefine

UNDERBART :D

Hoppas jag får åka till Västerås också, men antagligen så är de kört :(

2008-09-20 @ 22:54:21
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bästa dagen på länge! <3

2008-09-21 @ 01:05:38
URL: http://beyondborders.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha, de är rätta takter de! Samma här, men jag lyckas inte komma någon vart x) haha!

2008-09-22 @ 17:19:34
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Trevligt! Har ni en extra plats (a) haha

2008-09-23 @ 12:15:56
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Alice

Svar: Gud vilken kul dag!

Jag såg grabbarna i söndags, i täby. Det va verkligen jätte kul det me!

Kraaam

2008-09-23 @ 15:46:45
URL: http://alisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0