E.M.D poster + skivor!

Wohoo, fick reda på idag att jag har vunnit tävlingen om en E.M.D. poster
och skivor inne på emdartist.com.

Fanns fler vinnare men jag var en utav dom :)
Postern och skivorna kommer nästa vecka, längtar!!

Ni kanske undrar HUR jag vann, det ska jag tala om.
Man skulle beskriva sin önske eftermiddag med E.M.D.

Trodde allvarligt talat att jag inte skulle vinna eftersom det brukar jämnt vara dom
som skriver bättre saker än mig, men icke denna gång.
Vilken tur jag har!  :)

Ska snart titta på Idol 2008, gud vad jag har längtat efter det programmet.
Det började igår och värsta braiga killen det kom dåra. En kille som spelade gitarr och sjöng
en egenskriven låt som var hur bra som helst!

Hoppas det blir lika bra ikväll som det var igår.....

Kommentarer
Postat av: Maritza

turis, du vinner allt.. fubbigt! :P

2008-09-05 @ 18:17:01
URL: http://mitzyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0