Filmkvällen!

Igår så hade jag filmkväll med mina kompisar, var på Dollarstore och köpte godis som vi skulle ha.
Innan dess när jag vaknade vid 8.00 så satte jag igång med att baka chokladbollar.
Städade undan lite i huset oxå så att det skulle se snyggt ut.

Först så kom Josse kl 17.00 och då spelade jag och mina syrror Singstar med henne, vi hade jättekul, körde i lag.
Sen när vi hade tröttnat på att sjunga så spelade vi kort och lyssnade på radio, gissa vilka dom spelar då?
E.M.D. s Jennie Let Me Love You. XD.

Sen när klockan närmade sig 19.00 så kom Ester, min kompis,hon hade med sig en kaka som hon hade bakat, vit chokladkaka med citron+grädde, jättegod var den!

Sen typ 5-10 min efter så kommer Maria, min andra kompis, hon hade med sig rotfrukter och guacamole mix, vi hade kommit överens att hon skulle stå för dom nyttiga sakerna :)

MIn tredje kompis Viktoria kom efter ca 10-15 min efter Maria så när hon kom så åt vi tacos.
Sen var det bara att välja film som vi skulle se.
Hade jättesvårt att välja film i början men det blev till slut "Galactic Quest".
Sen när vi hade sett klart filmen så var vi sugna på att se en till film och då blev det "Liftarens Guide Till Galaxen".

Skulle vilja ha sett Eurovision Dance Contest men det kunde jag inte eftersom jag hade filmkväll men jag hörde att Danny kom trea från slutet  :(
Kom iaf en bättre placering än förra året.  Polen vann så det blev ändå en liten seger för Danny eftersom han är halv polack. Tyckte iaf att Danny  & Jeanette var jättegrymma, såg ett klipp från Eurovision Dance Contest, så sjukt duktiga dom är!
Är jättestolt över att Danny & jeanette som tävlade för Sverige.



Kommentarer
Postat av: sis

Yeah, vi utklassa dem!! :)

synd det där med danny, men man ska inte deppa, för han var ju bäst! <3 :)

2008-09-07 @ 15:16:23
URL: http://beyondborders.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha vadå utklassning på singstar x)

2008-09-08 @ 16:42:26
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0