Fredag, äntligen!

ja, idag var det fredag igen, så skönt!
Har haft fullt upp den här veckan med läxor som vi hade
fått under veckan och sent har jag slutat vissa dar,
därför har jag inte bloggat så mkt.

Slipper Fy A och Ma C och har mera bild istället, så skööönt!!
Gick inte så bra i dom ämnena så det är så skönt att slippa dom.
Gjorde ett reducerat program på nv-linjen.
Ingen Ma och Fy för mig på hela året :P

Idol igår var minst lika bra som det första avsnittet, roligt att se :)




Ska ha filmkväll imorn med mina kompisar, har valt ut lite filmer som vi kanske kan titta på :)


Kommentarer
Postat av: Erika Hallman

Svar: Okej! Nja jag ska kanske gå på biao sedan ska jag plugga lite och vara med kompisar :)

2008-09-05 @ 19:44:40
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: bergbackaskaniner

snygg blogg kolla gärna in min blogg ;)

2008-09-07 @ 09:54:47
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0