Idol 2008

Snart är det idol 2008 på tv. Erik Ljung är klart min favorit! Han är så himla grym alltså!
Just nu så har jag letat klart alla engelska ord som jag ska ha tills imorn, ska översätta en text till bra svenska imorn på engelskan. Hade en lång dag idag, slutade 16.00. Hade bild i 2 h och Rolf är ju så himla rolig, haha :)
Ska ha han imorn bitti ox kl.8.00.

Nej nu börjar Idol så nu måste jag sluta. Slänger in videon på Erik Ljungs audition.
Grymt bra, eller vad tycker ni??

www.youtube.com/watch?v=bBF8yE2_BqM

Kommentarer
Postat av: sarah

Åh va kul :D

vart bor du då :D? du får hälsa grabbarna från mig sarah :D snälla :D ?

2008-09-12 @ 16:05:43
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0