Lördag

Kunde inte sova så jag tänkte blogga lite. Var uppe till 2.00 för att jag chattade med min kusin Becki i Trinidad.
Min mamma och pappa var ute på stan så det var bara jag och mina syskon som var hemma.

Hade inget att göra så jag gjorde ett armband till Josse, hoppas hon kommer att tycka om den :)
Måste egentligen öva på Biologi eftersom jag har prov på måndag. Känner att dagarna bara flyger förbi!
Får väl sitta idag och plugga.

Hoppas att Josse kommer idag. .... :D

Förresten, jag ska göra sånna armband som jag gjorde till Josse som ett projektarbete. 
Ska göra sånna och sälja dom sen.  Kom på ett namn igår till vad mitt UF-företag skulle heta, Strings of Pearls :D
Det betyder "Pärlbandet". Coolt namn, eller hur? XD




            
Armbandet till Josse :D                                      Ninis :P

Kommentarer
Postat av: Josefine

VA DU ÄR GULLIG :D <3

Vi får se hur de blir idag, men annars kommer jag till nio imorn (: <3

2008-09-27 @ 12:45:43
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0