Måndag

Då var det måndag igen och det är alltid skönt att ha sovmorgon på måndagar eftersom jag slutar 16.00 varje måndag.
Ska ha bild på morgonen imorn...

Såg ni på premiären av "Hål i väggen"??
Det var såå bra! Björn Gustavsson var med :)

Affischen på E.M.D har inte kommit ännu :( 
Hoppas att den kommer imorn, orkar inte vänta länge till.

Ska väl ta och sova nu.
Som vanligt så är Ninis, en utav våra kaniner, hon håller på att väsnas lite. Gräver i lådan och jagar stackars Nancy ibland så att hon inte får vara ifred. Ninis är i den månaden då hon tror att hon är dräktig men det är hon inte..
Men det går väl över om några dar..

aaa, nu ska väl jag sova så att jag orkar upp till skolan imorn..




Ninis & Nancy

Kommentarer
Postat av: Maritza

JA, ninis e dryyyyg! :|

2008-09-16 @ 17:56:17
URL: http://mitzyslife.blogg.se/
Postat av: Josefine

Okej :P Jag har fått stått lite här och var jag :P



Jaa längtar som en tok till lördag :D <3

2008-09-16 @ 17:56:59
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0