Söndag: E.M.D. i Västerås :D

Dagen började med att jag vaknade vid typ 7.30 eftersom vi skulle hämta upp Martha och Josse vid 9.00 ungefär.
Kom fram ungefär 9.05 vid Martha. Sen var det bara att dra vidare och hämta Josse vid Gustafs.
 
Mamma körde förbi macken som Josse stod vid så vi fick vända och hämta henne, vet inte om du såg det Josse :P
Sen var det bara att fortsätta mot Västerås.

När vi väl var framme i Västerås så gick jag och mina syrror och Josse till Multi Centret, där grabbarna skulle uppträda och ha signering. Inte stor scen var det, hade varit där en gång innan när Ola var där så jag visste att den var rätt så liten. Vi stod iaf näst längst fram men sen när ljudteknikerna var klara så hamnade vi längst fram XD

Josse och Martina fick gå och undersöka om det fanns en utgång där möjligen E.M.D. skulle komma ut sen efter signeringen så jag och Maritza stod och höll platsen.

När det väl var dags, kl 13.30, fast dom vart 10 min sena, så tog vi fram våran skylt, typ 20-30 min innan.

Vi skrek och vi sjöng med som vanligt :D  Var värsta långa kön till signeringen, hamnade typ längst bak.
Vet inte hur många timrar och minuter som gick men efter ett tag så kom E.M.D.s manager Stefan och bjöd oss som stod i kön på godis :)

Sen efter en stund så kom Erik, Stefan och en vakt. Erik skulle på toaletten :)

När vi var uppe och skulle få våra singlar signerade så gav jag Mattias ett collage som jag och mina syrror hade gjort dan innan. Det var 6:e gången som vi hade sett Matte så vi hade tagit bilderna som vi hade tagit på alla tillfällena och satt ihop det som ett collage. Vi hade gjort en till Danny och Erik oxå. Det var 10:e gången som vi hade träffat Danny och 9:e gången som vi såg Erik :)

Mattias trodde först att han skulle signera den men jag sa att den var till honom.
 
Erik, Mattias och Danny tyckte om collagen så dom satt och tittade på dom och kommenterade, hehe.
Kön stod stilla en liten stund. Stefan kom och tittade på dom oxå :)
Vakten sa sen till oss att gå ner. 

Vi gick fram till scenen och knäppte kort på E.M.D. sen när dom gick så försökte vi följa efter dom men det slutade med att vi hade tappat bort dom. 

Jag och mina syrror och Josse stod utanför och väntade i nästan 2 h  på att dom skulle komma ut. Vi hade sett Rasmus när vi stod där ute och väntade och min syrra frågade om E.M.D var kvar men han sa att dom var trygga och att dom inte skulle komma ut. Så när vi hade tröttnat på att vänta så gick vi och åt McDonalds som bara va nån meter ifrån.

Sen var det bara att åka hem.  Träffade förresten Elin och Fannye, lika kul att träffa dom varje gång :)



         
Bilder från uppträdandet :)


      
Framför scen                        Utanför när vi väntade på E.M.D som aldrig kom





  

Kommentarer
Postat av: Josefine

Super dag! :D <3

2008-09-29 @ 19:28:00
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Eller hur, dom bara snor vår grej :P

Jaa verkligen! De ska vi göra! Ett måste <3

2008-09-29 @ 19:34:16
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Ma

Kulig dag!!! :)

2008-09-29 @ 19:37:02
URL: http://beyondborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0