Syrran fyllde år idag

Idag fyllde syrran år och då fick jag lov att vakna lite tidigare eftersom vi skulle gratta henne.
Blev bara jag och mamma som sjöng för henne eftersom min andra syrra hade sovmorgon och min mamma tyckte att hon skulle få sova då.

Gick inte så bra vår första plan eftersom Maritza vaknade tidigare och höll på att göra sig i ordning inför skolan. Vi fick vänta på att hon skulle komma ner till köket istället men hon tog sån tid så jag hann äta frukost och byta om innan hon äntligen kom ner. Då sjöng jag och min mamma för henne och hon fick tårta och en present och jag tog några kort.

Sen var det bara att åka till skolan och vara där till 13.20.
När jag var hemma sen så gjorde jag läxor som jag hade och började öva lite på historia som vi ska ha prov på nästa vecka. Orkar inte se på den, är 29 sidor på A4 papper som jag ska läsa igenom och komma ihåg det viktigaste. 

Övade oxå lite på min gitarrläxa innan det blev dags för Idol. 
Kevin är nog min favorit hittills. Hoppades på Jesper men han var lite stel på scen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0