Agnes i Kupolen

Agnes var i Kupolen idag och självklart så var jag, mina syrror och Josse där. Var en dö publik, ingen skrek eller nått förutom jag, mina syrror och Josse. Min syrra sa att typ alla tittade snett på dom eftersom dom skrek och sjöng med, (jag stod  en liten bit ifrån dom).

Uppträdandet och signeringen var över på 20 min för oss. Den kortaste signeringen som jag någonsin har varit på.
Brukar annars få vänta mer än 1 timme för att komma fram.

Ikväll åker Josse till varmare bredgrader. Du får ha det så bra sötnos, kommer att sakna dig <3


Kommentarer
Postat av: Mintis

Jag åkte in till kupolen, funderade varför det var så mycket folk.. o får se att agnes är där xP

2009-04-14 @ 19:03:51
URL: http://miintis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0