Fredag+Lördag

Fredag

Var i skolan och sedan på eftermiddagen var jag, mina systrar och Josse på Kupolen. Vi letade på en födelsedagspresent åt Erik som hade fyllt den 20 april. Blev värsta bra presenten ju! :P
När vi kom hem till oss så fixade vi litegrann med våra saker som vi skulle ha med oss till Västerås på lördagen trodde vi men det blev ändrade planer, vi åkte redan på fredag kväll. Kom fram till Västerås vid halv elva tror jag att det var. När vi skulle gå till in brorsas lägenhet så var det några killar som satt på en balkong nån meter ifrån oss och frågade om vi skulle ha pyjamasparty för att vi hade kuddar och täcken med oss och sa att vi kunde komma till dom om vi ville.
 


Lördag   

Vi vaknade efter åtta för att göra oss i ordning. Media Markt öppnade 10.00 så vi var där vid 10.00. Var bara vi som hade kommit när dom öppnade så det var bara vi framför scenen. Vi satt och roade oss, vi sjöng med i musiken som dom hade i affären. När Martina och Josse gick ut en stund så kom det en som jobbade i affären som gick förbi när jag satt och sjöng med i musiken. Han bara tittade på mig och ler stort :)

kl.12.15 ungefär kom Erik ut på scenen. Han varlite försenad. Tomas berättade att Erik är liteav en tidsoptimist men när Erik väl var där så fick vi i publiken välja om han skulle köra 2 låtar eller ett medley med lite olika låtar. Det blev ett medley med olika låtar. Vi tog verkligen i i låtarna för vi ville att Erik skulle känna vårt stöd eftersom hans hals inte var 100 % bra. När vi var uppe på scen för att få våra singlar signerade så var han hur gullig som helst!

Efter Erik så kom det en del andra artister som uppträdde, bl a Johan Palm som alla tjejerna började gråta innan hans ens kom upp på scenen. Det var helt sjukt hur dom betedde sig.

Klockan var innan 18.00 när Det var Kevins tur att uppträda. Han sjöng " With every bit of me" och "Streetlights" och sedan så var signeringen utomhus för att Media Markt skulle stänga kl. 18.00.
Jag, mina syrror och Josse stod nån meter ifrån Kevin och stod och sjöng på hans låtar. Han hörde oss och sa att han kände igen låten. Josse sa att det borde han göra eftersom det var en utav hans låtar :)
Kevin gav oss några tuggummin oxå. Han var så snäll! Vi ställde oss sist i signeringskön när den blev mindre. Vi fick autografer i våra idolblock. Vi hade glömt att ta med skivan. Han kände oxå igen oss/mig.
Han frågade om jag brukade skriva på hans sida och jag sa ja, Josse sa oxå att hon brukade göra det men inte Maritza och Martina men dom lovade honom att dom skulle börja göra det. Vi tog kort med Kevin och gav honom en kram. När alla hade fått autografer och kön var slut så ville Kevin ta ett kort med alla oss fans som var kvar. 

Bloggar om söndagen när jag får tid...

    

Kommentarer
Postat av: Josefine

Så underbar helg! LOVE YOU <3

2009-04-27 @ 19:49:08
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Martina

ja hade lätt velat att de skulle vara så varje helg!



ja, haha alltid nån som förstör kortet xp

2009-04-28 @ 16:31:21
URL: http://beyondborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0