Skärtorsdagen & långfredan

Skärtorsdagen:

Vaknade vid halv åtta och gjorde lite läxor och surfa runt lite på internet.
Vid 10.00 började jag att laga mat. Satte igång lite sent så det blev lite bråttom att hinna med allt som skulle göras innan jag och Maritza skulle ta bussen till stan för att möta Josse.

Träffade på min kompis vid busshållsplatsen så vi snackade litegrann.
När vi var i stan så roade vi oss att gå runt i olika affärer på stan för att Josse hade inte slutat skolan.

När Josse hade slutat så möttes vi på Kupolen och vi gick runt och försökte hitta en present till min syrra som har fyllt år som vi ska fira på lördag eller söndag. Vi åkte sedan hem till Martina och roade oss och Josse sov över :)
Innan vi lade oss så sjöng vi lite E.M.D. låtar <3

Långfredagen:
Vi vaknade och åt frukost och sedan gick Josse och duschade, sedan jag.
Kom ihåg att spela in Darin på Babben och Co, missade det när jag var i Valbo i helgen.
Josse åkte vid tre tror jag sen så hjälpte jag mamma med att sätta upp påsk dekorationerna som vi inte hann sätta upp igår. Snart kommer också min farbror och hälsar på.....




Kommentarer
Postat av: Josefine

Myyys :D <3

Ha en bra påsk, vi ses väl på måndag antar jag :D

2009-04-10 @ 22:54:09
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fin header föresten :D <3

2009-04-11 @ 20:32:18
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0