Söndag/E.M.D.

Var i Kupolen vid 11.00, träffade Josse utanför. Medans vi väntade på att E.M.D. skulle uppträda så målade jag  i min målarbok som vi fick när vi köpte Maxbox på Max.
Ritade av E.M.D. på en utav dom blanka sidorna. Blev såå fint , hehe XD

När E.M.D. kom upp på scenen kl.14.00 så skulle dom göra vågen som dom alltid brukar göra varje gång dom har varit där. Dom sjöng några låtar sen bl a "Bebis Hejdå" som Danny sa så vackert, dock inte "Youngblood " som vi hade frågat Erik dagen innan om dom kunde köra den på Kupolen.....men men,....blir väl en annan gång.

Som vanligt var dom hur söta och trevliga som helst! Erik kunde namnen på oss och utan att säga fel oxå.
Han brukar tro att Martina är jag först men han brukar sen alltid komma på att det är fel :)
Erik hade oxå lust att kramas, han var på kram humör <3

Tog bilder med dom sen så fick vi lov att gå ner från scenen. Gick utanför men det var så mkt folk där så vi ställde oss en bit bort. Åkte sedan hem.

En kort sammanfattning av dagen. Orkar inte skriva in i minsta detalj :P


E.M.D. <3  



Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, det var värkligen en trevlig dag <3 Lär iaf göras om tycker jag då. Jo det var trevligt att träffa dig med :) <3

2009-04-29 @ 16:08:09
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/
Postat av: Josefine

Mys dag!

Eller helg kanske man ska säga!

Puss på den <3

2009-04-29 @ 19:45:38
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0