Torsdag/ Valborg

Dagen började inte så bra. Råkade sova för länge, vaknade inte utav min väckarklocka. Min mamma kom in och väckte mig och frågade om jag inte började 8.00. Jag sa jo och tittade på klockan. Den var efter 9.00. Det var ingen idé att skynda sig eftersom min lektion skulle hinna sluta typ innan jag var där så jag, min mamma och Martina åkte till Dollar för att köpa godis och lite andra saker som vi ska ha senare på kvällen.

13.40 började min sista lektion så jag tog bussen 13.15 hemifrån. Hade bild med Rolf.
När jag sen skulle ta bussen hem vid fyra så kom det en kille på cykel, Adil,  som frågade när bussen gick och jag svarade att den gick tio i ungefär. Han stannade kvar och vi pratade litegrann. Han såg att jag hade min mobil i handen för jag höll på att skriva sms till Martina innan han kom. Han frågade om han kunde få mitt mobil nr. Jag tvekade lite och sen sa han att jag kunde få hans mobil nr. Jag skrev in hans nr och hans namn och sen frågade han igen om han kunde få mitt och jag tänkte väl ok då så jag gav han mitt. Han var iaf trevlig. Bussen kom sedan och jag gick in i bussen och Adil vinkade hej då till mig. Jag vinkade tillbaka och åkte sedan hem med bussen. 

Sitter nu och väntar på att Josse ska komma. Få se när hon dyker upp. Fint väder är det ute oxå :D

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nämen :D

vad trevligt med en liten grabb ;) Hur gammal var han? Sa han det?

2009-04-30 @ 18:27:41
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0