Kupolen idag


Senare på eftermiddagen gick jag och mina storasystrar ut och plockade hallon. Blev så att vi kunde göra en hallonpaj. Mums var det! :)




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Var en sväng till Kupolen med mina syrror för att hitta en present till min kära mor som fyller år om 2 dar.
Tog inte lång tid förräns vi hade hittat den perfekta presenten till henne :P
Var faktiskt efter att vi hade träffat på dig Josse :)

Kan säga att det inte gick att cykla hem med den utan vi fick lov att gå och den vägde litegranna oxå.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, det är jag som är värsta lyckoamuletten. Hade inte jag kommit så hade ni ALDRIG hittat det x) HAHA

Vad köpte ni?

<3

2009-08-12 @ 20:22:34
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0