Avesta

Det var jättekul i Avesta och tack josse för allt  <3

Det hela började med att min mamma skjutsade mig och mina syrror till Josse.
Vi fikade hemma hos henne och hade det mysigt. Åkte efter 13.00 med hennes pappa till Avesta. Vi hade tur att att det inte var så mkt folk när vi kom så vi fick en bra plats vid scenen, eller ja...Josse fick en jättelång kille framför sig men jag hoppas att hon såg någonting till slut  :)  

Först ut på scen var Robin B som spelade gitarr och sjöng "Save tonight" och "Chariot". 
Därefter kom Alice och hon sjöng "These Words" och sist men inte minst så var det Kevins tur. 
Innan han sjöng så fick han inviga Björkmans Bil men sedan så körde han så att det rykte,"Gimme, gimme, gimme" och "With every bit of me".

Efteråt var det skivsignering och Idolskivan kostade bara 100 kr så jag tyckte att det var ett kanonpris eftersom på alla andra signeingar som jag har gått på så har en skiva kostat 150 kr. Kevins singel kostade 30 kr däremot men tillsammans om man köpte både Kevins singel och Idolskivan så kostade det bara 120 kr. 

Kevin var supertrevlig när man var där framme och skulle få sina skivor signerade. Han väntade tills man kom fram innan han signerade och frågade hur man mådde och tackade för att man hade köpt hans singel. 
Robin och Alice var mest att man gav skivan, fick den signerad och sedan skicka den vidare till den andre. 

När alla hade fått sina skivor signerade så gick vi ut och letade efter Kevin, Alice & Robin. Vad fick man se när man tittade in genom fönstret? Jo, Kevin som stod och sjöng medans Robin spelade gitarr.När Kevin fick syn på oss så titta han ut och log :)

Vi stod där ett tag och tittade på vad dom gjorde genom fönstret och Kevin skrämde en när han kom in genom rummet. Dörren var stängd och den här personen öppnade lite först, Kevin gick bakom dörren, personen öppnade och klev in och då gick Kevin fram och skrek BUH!  haha XD ...Det var så roligt!

Kevin hade bråttom sen när han skulle åka för att han skulle åka till Los Angeles dagen efter och spela in en musikvideo till oss fans. Är så nyfiken att se hur den kommer att bli sen när den är klar.


     
 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Galet kul det var! Tack själv <3

2009-02-04 @ 15:21:14
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack :D



Yes, det kan jag! Jag har inga planer.

Har ni köpt en ram föresten? (:

2009-02-06 @ 16:08:33
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

owwh nice :):D

2009-02-07 @ 01:22:41
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0