Lördag/ Körslaget finalen

Började dagen med att vakna vid kl.11.00 och åt frukost.
Sen så började jag att fortsätta med ett armband som jag ska sälja till min kompis.
Höll på med den i över 2 h innan den blev klar och medans jag höll på med den så lyssnade jag på Dannys album " Set your bodyfree" och David Archuletas album "David Archuleta" :)

Kände för att baka något idag så det blev en kladdkaka. 

Efter att jag och hela familjen hade sett klart Körslaget finalen som Eriks team tyvärr inte vann, så dukade jag fram kladdkakan och grädden och mumsade på framför tv:n.

Imorn blir det Kevin, Alice och Robin B son gäller i Avesta. Ska åka dit med mina syrror och Josse.
Kommer bli en supertrevlig dag imorn! <3


 
För mig så är du redan en vinnare Erik! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0