Dom senaste dagarna...

Vet att jag inte har uppdaterat min blogg på ett tag men det har varit så mycket att göra inför min student.
Saker som skulle fixas med mina klasskamrater och lite andra saker. 

Tänkte bara skriva lite kort vad som har hänt dom senaste dagarna....

5 juni

* Jag tog studenten! :)  Några vänner var inbjudna på fest hemma hos mig och vi hade det mysigt tillsammans. 

6 juni

* Rix Fm Festival var i Falun och jag och mina syrror och Josse åkte dit. Vi var på hugget där, testade nästan allt som gick att testa som t ex att sjunga Mekonomen-låten som man hördes över hela torget, klä ut oss och ta kort, tävla på intron vid lilla scenen och vinna rix-t-shirts. Träffade oxå Elin, Jessica & Alicia :) Söta människor <3
Vi tog i som bara den och sjöng med när det var Måns på scenen.

Efter Rix så åkte vi och hämtade en kattunge som min syrra fick i födelsedagspresent av min bror. Den är så söt! <3

9 juni

*Martina hade bal. Följde med och tog kort på henne och hennes partner utanför hans hus och vid Galaxen då alla kom och gick på den blåa mattan. Träffade Josse :)

10 Juni

* Vårt ena badrum är klar så nu är den renoverad. Nu återstår bara den andra och sedan blir det köket.



Har lagt upp bilder på min bilddagbok..

 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, är erat badrum klart nu :D

Det måste jag få se sen, hihi! Är det badrummet uppe eller?



Mysiga dagar <3

2009-06-10 @ 19:30:27
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0