onsdag

Skulle ha målat dom vita väggarna i mitt rum idag men maskeringstejpen tog slut så det blir att måla dom imorn på förmiddagen innan jag ska till Friskis & Svettis med mina syrror och Josse.

Var en sväng på Dollar med Martina, Pappa, min syrra och hennes pojkvän och där hittade jag strumpor som slutar vid ankeln, 7 par för 50 kr. Det finns likadana på H&M men då får man ge 99 kr. Var oxå på Kupolen oxh titta runt lite där. Utanför Kupolen innan vi gick in så var det några tjejer som gick och sjöng på Baby Goodbye XD 

På hemvägen svängde vi in på Coop och köpte maskeringstejp och mat. När vi gick in så var det några killar som gick bakom och busvisslade på oss några gånger men vi vågade inte titta bakåt.

När vi kom hem så lagade jag pannkaka. mums så gott det var! Har inte ätit pannkaka på länge.


Pannkaka med hallonsylt och choklad

Kommentarer
Postat av: Mintis

Åt också pannkaka idag :P haha

2009-06-18 @ 18:23:28
URL: http://miintis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0