helgen & Kevin <3

På lördagen så firade jag min farbror som har fyllt år. Var hos honom några timmar sen så åkte jag, Maritza och Martina hem för att titta på melodifestivalen tillsammans med Josse :)

Blev ju inte en så tokig placering för E.M.D., en tredjeplats.  Hade velat se dom vinna men men..
Tur att inte Caroline af Ugglas vann iaf utan La Voix med Malena. Hennes låt var väl helt okej.
Hoppas det går bra för henne i Eurovision. Josse sov över oxå för att Kevin skulle till Kupolen nästa dag.



Bild från lördagen


Söndagen gick hela dagen åt att vara i Kupolen och se Kevin. Åkte efter kl.11.00. Fick en bra plats längst fram :P
Träffade på Antonia. Var trevligt att träffa henne. Sen så kom Elin och hon hade fått körkort nyligen så GRATTIS säger jag :D 

Kevin kom kl.13.00 och framförde 3 låtar. Jag kunde dock bara en låt som jag och mina syrror och Josse sjöng med i.
Han verkade gilla när vi sjöng med för han tittade på oss många gånger. Tog hans hand oxå 2 ggr :)

Vad ska man berätta mer om Kevin förutom att han är så himla underbar och trevlig?
Signeringen var toppen, man fick ta kort tillsammans med han och efteråt så tog vi först gruppbild med Elin och Jessica och sedan gick vi utanför för att  träffa Kevin. Vi fick en varsin kram och han tackade för idag och åkte sedan vidare till Gävle.



Kevin

Kommentarer
Postat av: Josefine

Helt underbart! :D

Puss på honom, och er <3

2009-03-16 @ 13:54:15
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Martina

Kevin!! <3 :)

2009-03-18 @ 13:19:54
URL: http://beyondborders.blogg.se/
Postat av: Josefine

Verkligen! :D

2009-03-18 @ 16:35:41
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0