Kupolen, Måns <3 + Molly, Sarah Dawn Finer & Caroline af Ugglas

Har inte haft så roligt som jag hade igår med mina syrror och Josse på ett tag. Steg upp vid halv nio och tog bussen tillsammans med mina syrror till stan som vi sedan gick till Kupolen där vi mötte Josefine inne på Ica. Tänkte skrämma Josse när vi kom men det lyckades inte vi så bra med, hon såg oss  :P

Vi var framme vid Kupolen ungefär halv tio och innan vi gick och ställde oss framför scenen så gick Martina & Maritza in på Ica för att handla lite fika och något att dricka. Jag och Josse stannade kvar vid ett bord och fixade med våran present till Måns. När Maritza & Martina kom tillbaka så gick vi sedan och ställde oss länsgt fram vid scenen och då återstod bara 2h väntan innan Molly skulle framföra sina låtar på scen.
 
När det äntligen var dags så framförde Molly två låtar, "Så vill stjärnorna" och en annan låt som är med på hennes kommande album. Efter att Molly hade framfört sina låtar och signerat så var det dags för Sarah Dawn Finer.
 Hon framförde "Stockholm by morning", "Moving on" och " I remember love" och signerade efter uppträdandet.
Kl.14.00 var det äntligen Måns tur, han som jag hade sett fram emot att träffa hela dagen. Han sjöng en akustisk version av  "Cara Mia" , "Impossible" från sitt nya album och "Hope & Glory" som han tävlade med i melodifestivalen. 
Det var så kul att äntligen få se han och han verkade gilla mig, mina systrar och Josse som sjöng med i alla hans låtar som han framförde för han tittade rätt mycket på oss, hihi :D

När vi gick upp på signeringen så kommenterade han hur bra vi sjöng. Alltså han var så gullig och snäll och skulle göra vad som helst för att träffa honom igen! <3

När vi träffade Måns utanför så frågade vi om vi fick ta kort med honom och det fick vi såklart.  
Det var den lördagen, önskar att det inte hade gått så fort....


    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt underbart var det <3 TACK!

2009-03-23 @ 17:58:23
Postat av: Josefine

Helt underbart var det <3 TACK!

2009-03-23 @ 17:58:28
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Maritza

UNDERBART ROLIGT! <3

2009-03-23 @ 18:39:49
URL: http://maritzasliv.blogg.se/
Postat av: josefine

Verkligen! Det hade varit hur underbart som helst! <3

Men som jag skrev i inlägget ovanför taget från Måns :P

But I can't turn back time, it's impossible... Om man ändå kunde <3

2009-03-24 @ 20:24:13
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Martina

Vill tillbaka!!

2009-03-24 @ 21:06:33
URL: http://beyondborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0