Onsdag/Torsdag

Har haft fullt upp både onsdag torsdag.

I onsdags så var jag i skolan i en timme. Svenska lektionen var inställd, vi hade eget arbete så jag hade en lååång sovmorgon. Började inte förräns 12.35. När jag kom hem från skolan så gjorde jag det vanliga, gjorde ren kaninburen och satt lite framför datan innan jag skulle till Musikskolan och ha gitarrlektion och sedan öva med orkestern.

Det ska bli allsång på Cozmoz den 19 mars kl.19.00 och då är jag med på det. Är rätt bra låtar med den här gången som man känner igen bl a Jason Mraz låt "I´m yours" och nån lejonkung låt finns med + massa andra låtar så har du inget planerat den 19 mars så kan du gärna komma och vara med på allsången. Det är fri entré!

Hela dagen idag har jag varit på studiebesök på olika ställen som tillverkar olika saker som t ex plastmattor, filtar m m.
Var jätteskoj att vara på alla ställena, tror att det var 5 st olika företag som vi besökte. Dom olika företagen berättade hur det gick till, lite historia osv...

Det längsta sträckan som vi åkte var till Leksand och då kom man ju ihåg minnen från melodifestivalgenrepet med mina syrror, Josse och när vi träffade E.M.D.
Leksand har kvar isskulpturen på melodifestivalskronan och dom rosa dalahästarna som hänger kvar på broar och lite varstans. Var iaf en rolig dag även fast man kom hem efter 17.00 och jag fick lov att vänta på min buss hem som gick 18.00. 



Var bl a på studiebesök hos Mia Svalänge som syns på bilden :)
Hon tillverkar leksandsfilten

Kommentarer
Postat av: Josefine

Låter som en rolig dag :)



Ska försöka komma till Coz, det hade varit kul (:

2009-03-06 @ 22:15:48
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-03-08 @ 17:13:53
URL: http://typhilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0