Uppsala/ Discodaggarna

Var i Uppsala den här helgen med min familj och Josse och hälsade på min syster som bor där med sin pojkvän.
Hade jätteskoj! Blev lite shopping och så när vi kom dit i lördags sen senare på kvällen så satt vi och tittade på melodifestivalen. Det var bra att Agnes gick vidare till finalen.  Tyckte att Star Pilots kunde ha gjort det oxå men men...

På lördagen så var jag, mina systrar och Josse på bio och såg Discodaggarna. Äntligen! säger jag.
Har velat se den ända sen den hade biopremiär men den har inte kommit hit till borlänge av nån konstig anledning.
Var iaf en sjukt bra film må jag säga. Var så kul att höra Danny, Erik och Matte som rösterna till maskarna XD
Var typ bara jag, mina syrror och Josse som var där och ett gäng småungar med sina föräldrar.

Efter bion så var vi en sväng på stan och shoppade lite. Hittade ett linne på Gina Tricot som jag har sett här i borlänge men som dom inte har haft i min storlek men nu så äntligen så hitta jag samma linne i Uppsala och i min storlek!
Hade tur för dom hade bara en kvar.

Var sen inne på min favoritaffär i Uppsala som heter New Yorker. Hittade ett par fina skor där till ett mycket bra pris :)


En bild från helgen :)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Det måste vi göra om någon gång :D <3

2009-03-04 @ 21:23:35
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0