E.M.D. i Uppsala

Gick upp tidigt för att hinna med tåget till Uppsala med mina systrar. Kom fram till uppsala kvart i elva tror jag att det var.
Vår syrra som bor där kom och hämta oss från tågstationen och hennes pojkvän oxå :)

Var hemma hos vår syrra och åt mat innan vi gick till Möller bil där E.M.D. skulle vara. Det fanns norska och svenska flaggor på scenen och man fick ta gratis glass. E.M.D. kom upp på scenen vid 16.00 och sjöng "Alone", "Jennie Let Me Love You", "Youngblood" och "Baby Goodbye". Dom gjorde en entré med en bil och stannade en bit från scenen.
Danny tog vår kamera när Martina stod och filmade och filmade sig själv och lite i publiken. Matte och Erik sjöng in i kameran oxå, det var skoj :) 

Efter det så fick E.M.D. inviga Möller bil och därefter var det signering. Vi fick lov att köpa en RUN-EMD - tröja för att komma upp för att skivorna som vi hade med oss var signerade sen förrut... men men ..det var det värt XD
Matte pratade oxå mycket när vi var uppe på signeringen. Var nog det mesta som han har sagt från dom alla andra gångerna som vi har varit uppe på signeringarna.

Lite bilder från dagen:

    
Danny & Jag                          E.M.D.                              T-shirten



En affisch som vi tog utanför :P


Kommentarer
Postat av: Martina

danny den lilla kameratjuven.. haha x)

älskar bilden med dig o danny x) <3

2009-05-18 @ 20:50:48
URL: http://beyondborders.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh jag ville också ju!

Love the pic på dig och Danny :D Jag vill också ha en sån bild ju, haha <3

2009-05-19 @ 16:48:00
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0