Västerås/ söndag

På söndagmorgon åkte jag, mina systrar, mamma & pappa till Västerås eftersom vi skulle till IKEA för att beställa hem saker till vårt kök som vi ska renovera nu under sommaren. Tog ett tag där eftersom det var kö till dom som tog beställningar. Åkte senare och hämtade min bror som bor i Västerås och vi åkte tillsammans till Bauhaus för att titta på duschkabiner som kommer att behövas till våra badrum som just nu håller på att renoveras. 

Efter det så åke vi till en klädaffär som hade jättefina kläder! Dom hade sina priser men inte så farligt för att vara så fina. Såg 2 st plagg som jag tänkte köpa men ingen av dom passade. Den ena var för stor upptill och den andra hade ett hål och satt inte alls bra på mig eftersom det var storlek S/M och jag brukar ha S eller XS i kläder. 
Var även inne på en skoaffär men hittade dock inget. 

Efter att ha gått runt lite så åkte vi hem till min bror  och åt mat och sedan så spelade vi BUZZ. Var hur skoj so helst! <3
Spelade även lite andra spel.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0