Idol/ julstädning

Igår så kom ju 2 st från Idol till Kupolen. Var där med mina syrror & Josse. Elin kom senare och gjorde oss sällskap :) 

Det var Eddie & Karolina som uppträdde. Karolina var först ut och sjöng hennes låt som hon sjöng på idolplattan och sen var det Eddies tur som körde "Man In The Mirror". Sjukt bra låt det är lixom och Eddie gjorde den bra!!

Köpte dock inte Idolskivan utan gick upp så att dom fick signera på en papperslapp :P
Är lite fattig i dessa tider eftersom jag har rätt många julklappar att köpa men jag har önskat mig den i julklapp.
Hoppas att jag får den bara. 

Idag så har jag och mamma städat huset. Man verkar aldrig bli klar. Det är så mycket som ska göras och att man bor i ett stort hus gör inte saken bättre. Men men jag ska inte klaga eftersom jag gillar vårt hus :)

Dröjer inte länge förräns Morfar & Angie kommer oxå. Dom kommer nu på torsdag till Sverige. Träffar dom dock inte förräns på lördag.

På onsdag är oxå julshowen i Falun som jag har längtat så mycket till, JIPPIE!! :D
Får inte glömma att nu på torsdag så har jag oxå spelning, Allsång på Cozmoz, som det så fint heter kl. 19.00. 

 



Kommentarer
Postat av: Josefine

haha ja, inte var det då skicklighet x)



Åh, skivan är så bra! Sitter och lyssnar på Mariette nu! :)



ONSDAG! <3

2009-11-30 @ 19:42:48
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0