Midnattstravet

I fredags var jag på midnattstravet med mina syrror & Josse. Självaste Måns Zelmerlöw skulle uppträda och det ville vi ju självklart inte missa :P  Vi åkte dit tills entrén skulle öppna vilket var kl.16.00. Vi blev med i radion oxå innan entrén hade öppnat och kort därefter kom Måns i sin bil och även han blev intervjuad. Vi fick även en kram mitt under Måns intervju efersom han såg att det var vi så han ville hälsa på oss :)

När vi kom in på området var det inge folk alls, det var typ vi i stort sett, haha. Elin kom kort därefter oxå och efter en stund kom BT och tog kort och pratade med oss. Det blev en stor bild på förstasidan dagen efter i tidningen :P

Konserten var grym som alltid och Måns var lika rar och trevlig mot oss som han alltid har varit varje gång som vi har sett honom.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, jag kan inte kalla bilden stor. Den är i minsta format xD

2010-08-02 @ 20:46:42
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0