v. 48 - Praktik

Har haft praktik hela den här veckan, mån-fre. I måndags så fick jag vara med på förskolelärarnas möte som dom hade i Arbets museét. Mycket intressant att höra hur dom planerar för att allt ska fungera bra på förskolan och vilka saker de vill förbättra och så.

Resten av veckan så var jag på förskolan och lekte med barnen under dagarna. Hade fått en uppgift från universitetet att vi skulle ha boksamtal med barnen så det hade jag i onsdags. Skulle även ha en estetisk verksamhet så jag lät barnen teckna en händelse från boken. I torsdags så fick barnen baka lussekatter till lucia som de ska ha 13 dec och det tyckte dom var roligt :)



Boken till boksamtalet, "Fia och djuren"

Kommentarer
Postat av: Martina

vad skoj! :)

2010-12-05 @ 15:50:41
URL: http://aanitram.blogg.se/
Postat av: Mintis

Tack så mycket! :)

Va härligt med praktik! :)

2010-12-05 @ 22:41:53
URL: http://miintis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0