lite dålig uppdatering på sista tiden...

Har inte uppdaterat ett tag här på bloggen. Har hunnit vara i Uppsala med mina syrror, Josse & Elin.
Vi var och såg Erik Grönwall och Calle som hade uppträdande med efterföljande signering.
Under dagen innan Erik och Calle skulle uppträda så kunde man vinna backstage pass genom att ta en lott och vänta på att dom skulle dra just det numret som stod på sin lott men man har otur som vanligt när det gäller sånna grejer, det blev en gång 3 nr ifrån mitt lottnr. Ingen tur där heller :P


Tagen efter uppträdandet & signeringen



Kom hem igår oxå från att ha varit i Västerås i 5 dagar. Min moster och morfar åkte tillbaka till Trinidad på torsdagen så vi åkte till Västerås på tisdagen så att det skulle bli närmare att lämna av dom på Arlanda.
Annars så har jag inte gjort nått speciellt förutom att ha gått runt i Västerås centrum och tittat på Ice Age 3 och Up.  

Kommentarer
Postat av: martina

hahah du var väl också söööt! ;D

<3

2010-02-02 @ 17:03:04
URL: http://aanitram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0