P&L i stan

Var och skulle hämta ut tågbiljetter på tågstationen idag och gud va mycket folk det var där.
Träffade på Parwin inne på tågstationen, hon log och vinkade till maritza och maritza bara: Där är Parwin *slog till mig på armen* . Jag var helt inne på att lösa ut biljetterna. Jag tittade dit maritza hade pekat och Parwin log och började prata med sin kompis. 

Efter att vi hade hämtat ut biljetterna drog vi till Kupolen. Pappa var snäll och köpte ett par gladiatorsandaler till mig och mamma köpte en skjorta till mig inne på Gina tricot :)


 


Kommentarer
Postat av: Maritza

hihi :) Samma skjorta och samma skor som mig. :P Fyndigt!

2010-06-30 @ 14:50:28
URL: http://mariitzahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0