Fredag

Idag var jag barnvakt åt Erik. Vi var ute och lekte i snön och sen gick vi till dagis och tittade på lite när barnen lekte. Erik upprepade ett ord på spanska hela tiden och jag fattade ju självklart inte vad han mena så jag frågade vad det var han ville. Då pekade han på rutsckanan och då fattade jag :)
Vi gick hem till gården och så gjorde vi vår egen rutsckana så att han kunde åka och det tyckte han var roligt.
Sen gick vi in när han hade tröttnat och vi spelade lite piano.

Senare på kvällen åkte jag och mina föräldrar till vår kompis som fyllde år samma dag. Vi hade det mysigt där.
Vi åt mat när vi kom dit. Det var hur gott som helst!! Var en venezuelansk rätt men jag kommer inte ihåg vad den hette. Vi kallade den iaf för "flotten" på svenska, haha.

Efter maten gick vi ner i källaren och tittade på film, "Old Dogs" som John Travolta och Robin Williams hade huvudrollen i. Den var hur bra som helst. Kan rekommendera den för den som gillar komedier :) 

Tårta, cheesecake och paketöppning blev det efter filmen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0