Bildlektion= mycket skratt xD

Hade min första bildlektion idag och det var SÅÅ roligt!! Vi skulle rita av en person från vår arbetsgrupp och vi fick inte titta ner på pappret utan vi skulle bara vara fokuserad på personen så det blev lite roliga resultat. Alla i min arbetsgrupp skrattade jättemycket åt xD
 
Sedan skulle de andra 3 arbetsgrupperna som vi har bild med tillsammans gissa vilken teckning som föreställde vem i gruppen.

Efter att vi hade gjort det så skulle vi skriva på varandras bild på baksidan 2 st positiva saker och välja ut 2 färger att förlägga respektive bild hur vi ville. Vi skickade runt bilderna så att alla kunde skriva och förlägga på våra olika bilder. 

Min arbetsgrupps resultat av mig:


Rätt lik om jag får säga det själv xD  ..Vad tycker ni? :P
 
Sedan hade vi en annan uppgift. Vi skulle gå runt i universitet och hålla ett papper mot t ex en vägg och måla med bly krita så att det skulle bli fina mönster. Vi gjorde 5 st.

Så här blev mina resultat:  


Den här tyckte jag bäst om eftersom det liknar en bro på natten med fullmåne och en stolpe mot de högra hörnet.





Tyckte också om den här på något vis.




Kommentarer
Postat av: Maritza

Snygga bilder! ;D

2010-11-19 @ 17:21:25
URL: http://mariitzahs.blogg.se/
Postat av: Martina

najsiga bilder! ;)

2010-11-20 @ 00:08:14
URL: http://aanitram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0