Tenta + besök :)

Idag har jag skrivit tenta, en begreppstenta som man skulle förklara olika ord och visa djupare förståelse för och det gick ju sådär :/ 

Roligare blev det sen när jag gick och mötte upp mina systrar och Josse på stationen. Fett skoj vi ska ha det! :)

Vi gick hem till mig och jag åt lunch och sedan var jag tvungen att gå på ett möte på skolan kl.13.00. vi hade en utvärdering hur kursen hade varit så 2 representanter från varje grupp skulle vara där och vara delaktig i utvärderingen. När mötet var klart gick jag hem igen och vi tittade på mina signeringsvideor som jag hade filmat i helgen :P 

Sen var det dags att handla lite kvällsmat innan vi gick och mötte Elin på tågstationen. Väl hemma igen så lagade vi mat och nu sitter vi och tittar på tv :P  


Min nya mobil har jag oxå fått idag, Sony Ericsson X10 Mini Pro! :D <3


Kommentarer
Postat av: Martina

fett kul vi ska ha! :D ♥

GE MIG MOBILEN!!! hahah

2010-11-03 @ 21:40:20
URL: http://aanitram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0