E.M.D. <3

Var till Media markt idag igen fast den här gången för att se E.M.D. Den här gången var jag inte ensam vid scenen när jag kom utan det fanns 3 personer till. Publiken idag var det lite mera drag i men inte mycket mer :P
E.M.D. körde sina låtar "Save tonight", "Alone", "Jennie let me love you", "what is love", "baby goodbye" och "All for love", så sammanlagt sjöng de 6 låtar :)

Mattias och Danny såg mig när de sjöng och Danny berättade i början att han hade varit på en svensexa igår. Hans kompis hade fått ta på sig lika klädsel som Borat och stackarn hade fått gå i hela stockholm och skämma ut sig och inte minst sagt frysa. Matte och Erik sa till Danny, vänta tills det är du som gifter dig. Då ska du få ta på dig samma klädsel och stå på scenen och sjunga :P

Signeringskön idag var lång och det tog lite längre tid än vad det tog igår. När jag väl var framme vid grabbarna så lät våran konversation såhär:

Matte: Hej. Hur är läget?
Jag: Hej! Det är bara bra.
Matte: Är ni här oxå?
Jag: va?
Matte: Är ni här oxå?
Jag: aaa, det är bara jag

Matte gör peace tecken in i kameran...

Jag: Jag skulle hälsa från mina syrror
Matte: Hälsa så mycket tillbaks
Jag: Det ska jag göra

Erik: Tja! Hur är det?
Jag: Det är bra
Erik: japp..

Erik signerar på min singel..

Erik: Kul att se dig igen

Danny: Hej!
Jag: Hej!
Danny: Du har flyttat hit hörde jag
Jag: aaa, det har jag
Danny: Hur trivs du här då?
Jag: Jo, jag trivs bra
Danny: jobbar du?
Jag: Nej, jag pluggar
Danny: till?
Jag: till förskolelärare





Kommentarer
Postat av: Maritza

heheh sötisarna ♥

2010-10-31 @ 18:51:13
URL: http://mariitzahs.blogg.se/
Postat av: Martina

hihi sötnötar! :) ♥

2010-10-31 @ 23:24:18
URL: http://aanitram.blogg.se/
Postat av: Lena

Alone är en sådan fantastisk låt!

2010-11-01 @ 12:16:45
URL: http://lenasvarld.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fina grabbar det där ♥

2010-11-02 @ 00:22:58
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0